جدید ترین اخبارقم

جدید ترین اخبارقم

سریع ترین پایگاه خبررسانی استان قم

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 71
بازدید کل : 21707
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


حاشیه‌های حضور پورمحمدی در قم از اعلام افتخار به قمی بودن تا انقلابی‌ترین شعار کشور1391/12/4(جمعه)

به گزارش شبکه خبری  قم، مراسم تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از سوی جبهه پیروان خط امام و رهبری و مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم و با حضور رئیس سازمان بازرسی کل کشور چهارشنبه شب برگزار شد.

در این مراسم که در موسسه طلوع مهر قم تشکیل شد برخی از مدیران ادارات قم و چهره‌های سرشناس انقلابی و سیاسی استان قم حضور داشتند.

محمدرضا باقرپناهی رئیس شورای استان، عباس جهان‌بینی مدیرکل ورزش و جوانان استان، علی نیکان‌قمی از مبارزان دوران انقلاب و فرماندار سابق قم، عرب رئیس سابق شورای اسلامی شهر قم و جمعی از اهالی رسانه در میان حضار به چشم می‌خوردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی بنایی مشاور رئیس قوه قضاییه و نماینده مردم قم در مجلس هشتم میزبان اصلی این مراسم به شمار می‌رفت که در ابتدای برنامه به ایراد سخن پرداخت.

بنایی پس از محکوم کردن حوادث 22 بهمن در حرم حضرت معصومه به تعریف و تمجید از میهمان این مراسم یعنی حجت‌الاسلام پورمحمدی پرداخت.

وی از پورمحمدی که دارای اصلیتی قمی است و احتمال حضور وی به عنوان یکی از کاندیداهای انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری وجود دارد به عنوان یکی از منشا‌های تحول و پیشرفت قم یاد کرد.

رئیس سازمان بازرسی کشور نیز در این مراسم در خصوص یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: من در این مسیر قرار دارم ولی هنوز رسما اعلام نکردم.

مصطفی پورمحمدی خاطرنشان کرد: زمانی اعلام می‌کنم که مقدمات کارم تمام شده باشد و بتوانم به صورت قطعی وارد صحنه شوم که تا آن زمان ملاحظاتی وجود دارد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه ان‌شاءالله بتوانیم در صحنه بمانیم و این مسیر را ادامه دهیم، اظهار داشت: قم در عرصه انتخابات تاثیر‌گذار و تعیین‌کننده است اما برای من که یک قمی هستم فضای قم ویژگی‌ خاص خود را دارد.

وی با اشاره به اینکه ما انتظار ویژه‌ای از قم داریم، ابراز داشت: هر حسابی که بر روی جایی داشته باشیم حساب قم خودمان حساب خاص خودش است.

پورمحمدی با بیان اینکه من به قمی بودن خودم بسیار افتخار می‌کنم، یادآور شد: این قمی بودن را عنایت خدا در حق خودم می‌دانم.

وی قم را فوق‌العاده دانست و با بیان اینکه این مطلب حب وطنی نیست و شعار نمی‌دهم خاطرنشان کرد: برای قم هر چه کار کنیم برای همه جا کار کردیم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به اینکه برای قم ایده‌های زیادی دارم، گفت: تلقی من این است که این ایده‌ها با یک مقدمات خیلی قوی شکل می‌گیرد؛ فضا و ظرفیت در قم بسیار قابل توجه است ولی یک مقدمات اساسی می‌خواهد.

پورمحمدی همچنین با بیان اینکه من اعتقادی به استان قم گفتن ندارم، اظهار داشت: هویت قم به استان شدنش نیست بلکه قم حتی از پایتخت مهم‌تر است زیرا مرکز تمدن انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم مشکلات کشور را با هوشمندی و دقت نظر پیگیری کنیم، گفت: اگر به مشکلات اقتصادی بی‌توجهی کنیم می‌تواند برای همه نگران‌کننده و آسیب‌زننده باشد.

پورمحمدی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در ابتدای سال جاری و بیانات اخیر معظم‌ له گفت: تولید ملی انقلابی‌ترین حرف این مملکت است و امیدواریم در این شرایط وظیفه خودمان را به خوبی بفهمیم و عمل کنیم.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: ا . ح . ر تاريخ: جمعه 4 اسفند 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.جدیدترین اخبارقم را شما دراین وبلاگ مشاهده میکنید. درخبرنامه عضو شوید.نظریادتون نره موفق باشید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to new--news.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com